Často kladené dotazy

Image

Co mám dělat, když jdu na plánovanou operaci a chci se přihlásit do rehabiliatční péče ve vašem zařízení?
Co nejdříve po obdržení termínu operace vyplnit online formulář k ubytování. V zařízení,  kde bude provedena operace, nahlašte, že máte u nás rezervaci. Nic dalšího zařizovat nemusíte, o vše se postaráme.

Jaké jsou podmínky pro přijetí z jiného zařízení (překlad z lůžka na lůžko)?
Vždy domlouvá ošetřující lékař odesílajícího zařízení. Více informací zde.

Jaký mám termín přijetí (pacienti přicházející z domácí péče)?
Předběžný termín nástupu nelze vzhledem ke kapacitě zařízení domluvit. Přesný termín Vám bude sdělen cca týden před nástupem do zařízení. Více informací zde.

Je zde připojení k internetu?
Ano, pacienti mají k dispozici WiFi síť, která je dostupná v celém areálu.


Co si mám s sebou vzít?

  • Občanský průkaz, průkaz pojištěnce zdravotní pojišťovny, pokud máte i zdravotní průkazy (diabetologie, kardiostimulace, varfarinizace, apod.).
  • Speciální léky v originálním balení (léky neurologické, psychiatrické, insuliny, inhalační preparáty, apod.)
  • Toaletní potřeby, osobní prádlo, plavky, přezůvky, pevnou obuv pro nácvik chůze, obuv do mokrého prostředí (typ crocks nebo podobné).
  • Pokud používáte, tak francouzské berle, vycházkové hole, ortézy, korzety, protézy, brýle, naslouchátka, případně jiné zdravotní pomůcky.